Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Let op: de kosten voor retour van jouw huis naar de terug naar Soque zijn wel voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,50 voor een brievenbuspakje en € 6,75 voor een pakket, zie voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@soque.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product door ons in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Let op: als het kopkaartje er vanaf is, moeten we er vanwege de hygiëne vanuit gaan dat de sokken gedragen zijn en kunnen we ze niet retour nemen.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@soque.nl. Let op: de kosten voor retour van jouw huis naar Soque zijn ook bij ruilen voor eigen rekening.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Is de bestelling al door ons verzonden? Dan kunnen we hier helaas niets meer aan veranderen.

Je kunt via het onderstaande formulier contact met ons opnemen.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam