Wij bieden uitsluitend sokken aan van fabrikanten met een goede reputatie. Alle producten in onze webshop zijn zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd.

Als een consumentenartikel niet goed is of verkeerd geleverd, wordt het totale aankoopbedrag terugbetaald. Hiervoor is het belangrijk dat je binnen 2 werkdagen je klacht bij ons meldt via een e-mail of een brief. Je kunt ook het contactformulier onderaan deze pagina gebruiken. De retourzending van dit artikel moet in ieder geval binnen 14 dagen nadat je de klacht hebt ingediend plaatsvinden. Het artikel en de verpakking moeten onbeschadigd en in originele staat zijn. Als het label er bijvoorbeeld vanaf is, moeten we er vanwege de hygiëne vanuit gaan dat de sokken gedragen zijn.

Op alle artikelen wordt door de leverancier een garantie gegeven bij correct gebruik. Beoordeling of er sprake is van productiefouten is uit te voeren door de leverancier of producent. Gebruikersfouten zijn uitgesloten van garantie. Beoordeling of er sprake is van gebruikersfouten is uit te voeren door de leverancier of producent. Je dient zelf zorg te dragen voor verzending naar Soque.nl.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@soque.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact met ons op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam